Pages

Friday, July 24, 2009

Hai hui...(Campulung-Rucar-Moeciu)







8 comments:

Belizarie said...

Frumoase fotografii, frumoasa si zona - in care dealtfel mi-am petrecut copilaria si o parte din adolescenta. Din cand in cand mai trec prin Campulung, ajung la Rucar si apoi Bran, Bucuresti. Este mult mai bine cu fotografiile mai mari.

Belizarie said...

Faci fotografiile cu un FUJIFinePix S8000fd si tanjesti dupa un Nikon D40 care nici nu se mai fabrica ?! Curand o sa dispara de pe piata si D60. Am si eu doua FUJI dintre care unul ca al tau. Problema este ca atat timp cat lucrezi cu ele pe AUTO dau rezultate bune in functie de lumina. Incearca insa lucrul pe MANUAL, ori pe deschidere, ori pe viteza. Este simplu. Ai sa vezi atunci ce performante are aparatul si nu cred ca o sa mai vrei D40-ul decat pentru rezerva. In orice caz, fotografiile tale sunt reusite si au si calitate, dar pentru o calitate si mai buna incearca asa cum ti-am spus.

Ioana Bica said...

Multumesc mult pentru totate gandurile si sfaturile tale.Lucrez cu el si pe modul Manual.Am lasat de mult Auto.Il folosesc mult pe modul Aperture.Din pacate eu am amflat de curand ca Nikon D40 nu se mai fabrica.Chiar si asa il doresc nespus de mult.La S8000 nu as renunta in veci.Multumesc inca o data.Keep in touch!Lumina excelenta!

Ioana Bica said...

Dar de ce profilul tau e nedisponibil?:D:(

Belizarie said...

Nu e mereu indisponibil, dar am mai umblat la setari si il pun vizibil dar il gasesc dupa o zi sau doua resetat. Mi-a disparut si ad-sense cu reclamele, am avut si blogurile oprite de la sursa fara motiv, dar asta este !

Belizarie said...

Ti-am raspuns la comentariu insa pe blogul meu. Aici o sa iti mai dau o adresa a unui alt blog pe care poate, intr-o zi, o sa gasesti si ceva care sa te intereseze: http://www.bloguldecriza.blogspot.com/, iar asta este o adresa a unui alt blog pe care imi mai vars "amarul" pe anumite lucruri: http://www.completanapoda.blogspot.com/. Cel cu muzica urmeaza sa il fac.

andrey1083 said...

Foarte reusite fotografiile, bravo! cea cu melcul mi-a sarit evident in ochi, greu de reusit o astfel de foto... culoarea vie a firelor de iarba... Totul e foarte viu in fotografiile tale... bine, exceptand calea ferata:D. Chiar sunt putin invidios pe tine.. traiesti intr-o zona asa de frumoasa.. verdele e asa de viu.
Lumina buna in continuare, astept noi creatii pt relaxarea vizuala ;))

robert stineru said...

faine poze

Post a Comment