Pages

Sunday, November 1, 2009

Rusty...























9 comments:

ARIPI DE FLUTURE said...

superba

Andrei S. said...

Oau... chiar îmi plac. Unde Doamne Iartă-mă le-ai găsit?!? Parcă sunt de acum o sută de ani.

Numai bine!

Foto Lucian said...

Bravo Oana,cred ca au mai bine de 100 ani,nu-i asa?

Cristian Istrate said...

Rugina mananca fierul, dar pe rugina cine o mananca ?
:)

Popovici Ioan said...

Frumoasa cromatica! Felicitari

Gabriel Varzan said...

Este una dintre seriile mele preferate de pe blogul tau. Imi plac lucrurile vechi. Felicitari!

PS Ai reusit sa-ti iei D40-ul? Daca nu, sper sa reusesti cat mai repede pentru ca ai talent. Ai ochi. Si sensibilitate (este foarte importanta pentru ca o fotografie sa transmita ceva)

Numai bine

Ioana Bica said...

Multumesc mult Gabriel...Da, am reusit sa-mi iau chiar ceva mai bun: Nikon D60. Numai bine si tie si Lumina Excelenta!

Gabriel Varzan said...

Ha! Si mai bine. Esti tiza mea de aparate. Si eu am tot D60.
La cat mai multe fotografii frumoase, si, cum spunea un coleg de forum, lumina buna!

Juan Antonio Torron Castro said...

Bonito blog y unas fotografias muy artísticas.
Saludos.-

Post a Comment