Pages

Tuesday, September 8, 2009

My Lucky Lightning




10 comments:

Cristian Ion said...

excelenta serie ... bravo

andrey1083 said...

Felicitari pt foto. Ai avut noroc ca ai fost la locul potrivit la momentul potrivit.. si ai avut si instructorul potrivit :D Toate sunt frumoase, m-am chinuit sa aleg una compusa mai bine... parca as opta pt a treia.
Mult succes in continuare si lumina excelenta!

Cristina said...

frumos! felicitari!

April said...

reusite cadre

April said...

Acest comentariu a fost eliminat de autor.

Soare George said...

imi pare atat de rau ca nu am fost langa tine cand ai facut aceste poze;poze la care visai de f multa vreme :(

Alex Fotograful said...

frumoase poze!

ARIPI DE FLUTURE said...

superb

SunLoVeR said...

adooooooooor fulgerele. am si eu o poza cu un fulger...si am avut norocul sa dau de un concurs cu fenomene naturale...am castigat un telefon nokia 6303:X
:D

Andrei S. said...

În mod cert îmi place fotografia numărul 2. Nu ştiu de ce...

Toate sunt foarte faine. :)

Numai bine.

Post a Comment