Pages

Tuesday, September 1, 2009

Toamna...?!




10 comments:

Lisannerosalie said...

beautiful!

Green said...

Da..a venit ieri toamna :).

Alexa Teo said...

Super. De abia astept sa-si intre in drepturi!

SunLoVeR said...

=P~

lasa, imi iau si eu camera cat de curand. ma apuc sa cant:X

da chiar..am trupa...si am facut o melodie pentru un concurs interational..daca poti sa ne ajuti cu un vot..iti suntem recunoscatori..

http://www.ifightpoverty.eu/music_contest/vote2/list.php?lg=en&video=98

e un concurs despre saracie...mai sunt 4 zile de votare. sper sa-ti placa melodia!! >:D<
si poti sa dai si altora, daca ai timp..
iti multumesc din suflet>:D<

Lumina buna!! b-)

Costin said...

Ce culori.... sincer te invidiez. sunt foarte bine prinse nuantele. minunat.Imi place combinatia de ruginiu tomnatic si verdele aspru de vara.

Roxana said...

Foarte frumoase toate! Lumina, culorile..unghiurile.!

Cristina said...

a sosit toamna cu nuantele ei fermecatoare de galben ruginiu,verde auriu si rosiatice care ne incanta ochii si sufletul! frumoase fotografii!

Krissa said...

faine primele 2

ARIPI DE FLUTURE said...

foarte faine

Carina Felice said...

Really i like your point of view to photograph...your special style.
We will see us again!
Regards :)

Post a Comment